Kelimeler ve Anlamları

Kelimeler ve Anlamları
Aslında kelimelerle kolay anlatmak.
Kelimelerin içindeki ağırlığı anlatmak,
İşte benim için bu çok zor.

Anlamıyorlar beni.
Anlamak istemiyorlar derdimi,
Anlayan dostlar da masadan kalkıp gidiyor.

İşte ben kırıldım böylelerine.
Sorsalar kırılmadım hiçbir şeye,
Hiçbir şey içindeki hiçliğe kırıldım.

Oysaki ben hiç kimseyi üzmüyorum.
Ağır anlamlar yüklediğim,
Dostlarım beni üzense.

Ya ağırlığı taşımakta zorlanıyorlar,
Ya da yüklerini atıp gidiyorlar.
Ondan yana bir kırgınlığım yok.

Tek kırgınlığımsa, ettiği bir kelime,
Tek üzüntümse ettiği bir cümle.
Ve de onun arkasında yatan anlamlar.

Ben aslında sana kırgınım,
Ben aslında bu hayata yorgunum.
Ben aslında...

Kaçıp gideceğim bu diyarlardan,
Sevdiklerimi alıp gideceğim buralardan,
Yani tek olarak.

Sildim her şeyi, sondu bu sözlerim,
Kalbimdeki seni yok ettim.
Ağlamaklı olur gözlerim.

Buğra Akçakoyun

Popüler

Neyleyim

İYİ VE GÜZEL İNSANLARIN NESLİ TÜKENİYOR

Yalnızlar Limanı