Gençliğim

Gençliğim
Eski güzel zamanlar,
Kaybolan lise yıllarım,
Yaz sıcağında kavrulmuş aylar,
Kaçamadığım kışlarım.

Zaman uçup gidiyor,
Sokaklarda, okulda ve yaşarken,
Su akıp gidiyor,
Çiçekleri ve kuşları severken.

Festivaller, geziler, etkinlikler...
Hayaldi oldu bitti ve gitti.
Yağmurlar, güller, kelebekler...
Başlıyor işte hayat şimdi.

Kelebek gibiydi sahiden ömrü.
Çocuk ve genç olmak güzeldi.
Ne bir gün ne on asır sürdü,
Zaman dursa, kalsak hep on yedi.

Kitapların içinde, masalların hayalinde.
Bilemedik işte kıymetini, gitme kal.
Yetişirim sana dur dönemiyorsan bile.
Ben gelirim yanına, gitme kal.

Dağa bayır, sokak sokak.
Daha sevecektik, gelecektim yanına.
Biraz daha dolaşacaktık.
Lunaparka gidemedik mesela.

Kedileri de besleyemedik.
Çiçekleri de az kokladık, gitme kal.
Beraber parka da az gittik.
Gitme işte, gitme kal.

Sev tekrar beni,
İçimde kaybolma.
Ben hala seviyorum seni.
Hep kal yanımda.

Biliyorum zaman ilaçtır her şeye.
Çözer benim derdimi gençliğim.
Herkese inat, her şeye...
Yaşatacağım seni gençliğim.
Buğra Akçakoyun

Popüler

Neyleyim

İYİ VE GÜZEL İNSANLARIN NESLİ TÜKENİYOR

Yalnızlar Limanı