saygı, sevgi, tükenmiş biri...

      Hayatım boyunca sadece, insanlara gösterdiğim saygıyı insanlarında çevreye, doğaya, diğer insanlara, hayvanlara göstermesini bekledim. Yanlış anlaşılmasın kendime değil topluma. Ne olursa olsun saygı denilen harf topluluğu hayatımdan çıkmayacak. Ben bunu öğrendim ve saygılı bir insan olmaya devam edeceğim, bana saygı duyulmasa bile. Önemli değil yani. Sadece hayatıma karışmasınlar yeterli benim için. Bana gösterilmeyen saygıyı doğaya, topluma, çevreye göstersinler kâfi benim için. 
       Bir de sevgi var tabi. Kimsede henüz bulamadığım o duygu. insanlar ne kadar kalpsizler. Her zaman insanlara sevgi ile yanaştım. Onlardan da bekledim aynı sevgiyi. Aldım da. Ama çıkarları ters düşünce çekip gittiler. Oysa ben her zaman bir şey karşılığı olmadan olan sıradan sevgiyi istedim. Çok mu zordu bu istediğim? Çok mu zordu sevgi? Sadece buna açım. Biriyle çıkar olmadan arkadaş olmak istiyorum sadece. Oturmak, dertleşmek, beraber müzik dinlemek istiyorum.    
      Kalbime göre birini ne zaman bulacağım? Hiç bir zaman mı? Sanmam, yakındır. Ancak inancım bitmeden gelse iyi olur. Yüreğim tükenmeden bir şeyler yaşasam güzel olur. Hayattan artık zevk almak istiyorum.

Yazar: Buğra Akçakoyun


Popüler

Neyleyim

İYİ VE GÜZEL İNSANLARIN NESLİ TÜKENİYOR

Yalnızlar Limanı