Anılar, Anlamlar ve Ben

Anılar, Anlamlar ve Ben         
            "Bizi üzen anılarımız değil, bizi asıl üzen o anılara yüklediğimiz anlamlar." Çok sevdiğim bir arkadaşımın söylediği bir sözdü bu. Güzel geçen yılların hüzünlü olduğu bir günde söylemişti bunu. Bir yaz ayıydı. En güzel aşklar yaz ayında başlar diyor ya şair ya da yazar ya da mahalledeki kahveci Mahmut Ağabey veya kim dediyse, işte o söz yalandır. Çünküsü bizimkisi bir yaz ayında bitti. Unutamıyorum onu, o güzelliği, endamı, asilliği unutamıyorum. Ah o günler unutulmazdı. Ama maalesef bir yaz ayında vedalaştık. Yollarımız ayrıldı. Ona veda ettim. O da bana etti. Öyle hemen veda edemedim de. Bırakamadım da kolay kolay. Bir kaç kere denedim onu affedebilmeyi ama olmadı. 
            Demek ki üzülmemiz gerekiyormuş, demek ki o anılara çok anlamlar yüklemişiz. Kim bu kadın? Merak ettiniz değil mi? Ama maalesef size hangi kadın olduğunu söyleyemem. Çünkü o bir kadın değil. Ne? Şaşırdınız değil mi? Aynı zamanda aklınız tuhaf yerlere gitti? Merak etmeyin o bir kadın değil çünkü o bir futbol takımı. Ne? Evet o A milli futbol takımımız. Bir futbol fanatiği olarak benden başka bir şey beklenemezdi zaten. Biz kendisiyle 2018 dünya kupasına katılamamasından sonra  o yaz küstük. Hayal kırıklıkları veda etmemize neden oldu. Fakat şu anda geri barıştık. Yanlış anlaşılmasın. Başarısız oldukları için değil sadece kaybetseler bile inanarak oynamalarını istemiştim. Bence yeterince inanmadılar. Ama her neyse bugün. Yani bu sene başta Fransa -son dünya şampiyonu olan- olmak üzere gruptaki maçlarını yenerek beni tekrar kazandılar. Yeni jenerasyon, gençler ve yeni hoca ruhlarını ortaya koydu. Avrupa şampiyonasındayız artık! En büyük Türkiye!
          Her neyse çok gereksiz yerden girdim yazıma okurken inşallah sıkılmazsınız. Normalde bu sitedeki ilk yazı bu olacaktı. Kendimi tanıtma yazısı gibi bir şey, biyografi. Ancak vazgeçip paylaşmamıştım. Şimdi düzenledim ve paylaşıyorum. Ben Buğra Akçakoyun. Buradan hayatınızda olmaya devam edeceğim takipte kalın.

Buğra Akçakoyun

Popüler

Neyleyim

İYİ VE GÜZEL İNSANLARIN NESLİ TÜKENİYOR

Yalnızlar Limanı